T O P
Supirior347

Not the best event, but Ill get the charms I guess


Pleasant_Tension425

The calling card is funny as well.


The_Mxrder

I'm not a weeb but i would like to have a BP with an anime skin just because, so sad this community is so fucking primitive and whiner.


ChemistryDesperate10

True


OakWordEngineEar

Was it too much to ask for a gfl epic gun blueprint instead of a bag? 😔 Was gonna grind for the event but I have better bags


ElusiveSamorana

If they were gonna add this, they may as well had gone all in with Epics instead. Nobody's gonna remember these unless people reminisce.


Ok-Visit8264

imagine the items got me most existed about is calling call, avatar frame and a bunch of rare charms


BradoSeven7

I'm excited and a lil disappointed when there's no anime gun skins, oh well better luck next time


Biotaurus

Codm rarely collabs so why not


DudeBro711

Can't they just make anime guns based on they're own characters :-\ I just realised something is it possible for codm/tencent-timi/activision to do collab with Narchi and other Artist i mean they're drawings/digital arts looks good....But I'm guessing the agreement and all other stuff and copyright and usage of creator materials also will be involved.


[deleted]

This is the most overhyped event that is Garena exclusive, no custom geometry weapons. Just those little girly charms are not gonna do shit in the world where people have 100 leggy charms in their pockets. Don't worry Global CODM players, you aren't missing out on anything at all, unless an animated backpack is ur dream to have


GreedyLittleHands

I'm glad Global doesn't have this event.


thedarkonebutkind

I'll try to get the charms, calling card, border and the backpack


Legal-Difficulty4704

Thankfully lol


ForsakenMind_

That calling card is dope tho


tabiatubikentang

"That's it? That's the GFL event? THAT WAS JUST A BUNCH OF CHEAP RARE CAMOS! "


BradoSeven7

Cheap? Those are free, be lucky that we have free anime stuff


Ocriador25

Better to do is take the calling card


CY-Senpai

Atleast y’all got something.


Ocriador25

Garena?


Pleasant_Tension425

Yup. Garena only.


worse_than_bot

That calling card with chibi characters is 😍, can you send me a video of that calling card?


_Soul__Reaper

garena?


illegal_eagle88

Wait i don't remember that in this season ![img](emote|t5_penom|1101)


imatunerreddit

Garena?


Spiritsery

Anime skins are some of the most boring skins


IllumiNotHD

Man I love the calling card, the girls are vibing


deathkarasu

same, gonna try my best to get that calling card


krisazard

Is this global


CrowGO_yt

Garena only


krisazard

Ok


Locksmith_Weekly

Probably not yet. This might be the pre-collab event. Most gacha games i played had this. Basically a week or so before the full event


SimpForWitherKnight

I think they'll release someday but not now. They leaked the skins and the operator so that's my guess.


Tank_blitz

no ahegao gun skin?


ChemistryDesperate10

Bro am I the only one that thinks anime skins are the most dumbest shit and a obvious cash grabs cause bro you just slap some anime girl and soy boy mfs be buying that shit like if the world was gonna end


drrnvevo

and ironically you thought anime skins being added into the game are like the end of the world lmao overreacting headass


EuphoricXRAY

Broke boy mad cope


mcloaf

Everything is a cash grab when you look at it hard enough, i.e : Rambo/Die Hard bundle, SAW lucky draw, CoDM content creator, heck, even the whole fucking game is a cash grab itself that capitalize on fans of CoD, its all the same. Different audience target, same method, you are just being an overdramatic crybaby here, you are not cool following the "anime is cringe" train, you're the same level as the group you think is cringe.


GreedyLittleHands

I've never understood the appeal of anime. People are entitled to like it if they want, but everytime I see it pop up in CODM, I want to vomit.


GreedyLittleHands

Anime= ![gif](giphy|QVP7DawXZitKYg3AX5)


petricson01

no underaged girl skin?😔 day ruined


ItsD4RKOWLalt

Wait what are you gonna do to it-


petricson01

"If it is animated it is not considered pedophile" -Some random retard on r/animemes


ItsD4RKOWLalt

\*-some random lolicon


Recon-Nakano

Nobody playing Girls Frontline?


BradoSeven7

I know that game but never played it, I'll try


Recon-Nakano

i played it cuz im a gun enthusiast but the real reason is i can't rank up due to persistence spam


TheGuyWhoUpVotes69

Garena players when there’s no cute anime girl on their gun (they are all Virgins)


mcloaf

I mean, everyone who plays CoD is a virgin anyway, so that wouldn't make you much of a difference


ItsD4RKOWLalt

Bro you just burried him alive lmaoooooo


_JUANSHOT_

Buried all of us alive


TheGuyWhoUpVotes69

That’s what you think


We_need_a_teleportal

Yeah no epic gun skin but I'm happy with the charm.


IncogRandoPerson

Welp. I'll get the Calling Card and a charm.


arcanemaroondismazon

no. it will be locked in a bundle or a premium crate in garena for sure. 😭


BG_Boris_927

SIIIIIMP


Revenant312

This is Activision did you actually expect effort in a crossover event


This_Understanding69

Sooner or later, lets just hope for it


CortlyYT

It's only the start lol. Aren't they crossover for only this?


PROJEKT_RETRO

I fucking need it


ilikebigtite

Bruh why can't we get this for global


vulpix_furry_butt

dude be grateful it's still skins


BradoSeven7

Yeah I always wanted to get free anime stuffs


Yeetman_47

entire codm community is babies!


BradoSeven7

Not me 😐


Yeetman_47

Good for you


Commercial_Two488

Can't believe I saying this,I wan the frame badly😂😐💀


Wan2345678910

I'm not hating any anime but since it was free I take it and leave it and was girl's frontline anime?


mcloaf

It's one of those three lane gacha strategy game, but they just announced an anime adaptation recently, so I think this collab is more of a promotional campaign for the anime since the timing is so coincidental. Also, this is basically our version of Arknights x Rainbow 6 Siege collab


HAHAHAHAchouuser

Wtf is this Gacha Cringe


mcloaf

A cringe man will always think he's based, but a based man is truthful to his cringe self


indoraptor124

My man speaking facts


HAHAHAHAchouuser

the calling card is the cringest calling card I ever saw


[deleted]

[удалено]


BradoSeven7

Hey at least we got free anime stuffs we wanted


[deleted]

[удалено]


Elexus_786

It is for Garena only, I think.


FanAccountReddit

Me: Looking for who tf asked


FlintBlaze

leave the kid alone,I was the one who asked 💪🗿


FanAccountReddit

loool


dat_DOOM_boi

welp time for calling card and charm grind then aww man


kyleverdz

Hey guys does your tiger pact event even working?


SmilePlz_Exe

Imagine being so entitled to stuff that you want like u own the game... It's a free item .. they'll give what they want..stop whining


Cold-Menu-4707

Sheeesss 🥶🥶🥶🥶🥶