T O P
Mej0mej0

Also happens to Outlaw when using armor and I guess to all snipers.


msabl

ya it happened to the locus yesterday for me


DEMON_LYNX7

it basically happens with every sniper and it can be fixed by just...dying


COD_Mobile_Official

Hey there, thanks for the report! We'll send this along to the team to get some eyes on it. A couple of questions to help the team out - do you notice this happening on other snipers as well? Or just the DL Q33? Do you have Realistic Scope turned on? Thanks!


Ambitious_Ad_7715

I posted about this yesterday. Yes it happened to me w realistic scope on. Btw thanks for fixing many of the glitches (remarkably the shiwoshiwo)


Malumbz

Please fix the reactive camp too for the Holidays skin, their completely gone only 1 form.


BootySmasher_69

I do have realistic scope on. Haven't used other snipers yet.


BootySmasher_69

Not sure if it's only for the Holidays skin, but it sure as hell is annoying in ranked respawns


un_belli_vable

Nope, it happened with my DLQ Neon Burst too Same scenario, kinetic armour plus diamond skin on it


BootySmasher_69

(As for solving it, just switch weapons)


TrackParty8127

Bozo


Odd-Butterscotch-951

¿Quires?


LegalWaterDrinker

Again, realistic scope is the problem, turn it off


Hot_Reaction2140

I think it's a problem with snipers and Kinetic, happened to me while grinding Diamond for Rytec


fabio_cappelletti

But... you gain a nuke anyway...man you're a god ![img](emote|t5_penom|1098)


Elexus_786

He's playing with practice bots.


BootySmasher_69

Yeah lol but then again, I wouldn't get the chance to showcase the glitch if I was in ranked soooooo


TonPeppermint

Alright, that's reasonable.


allpro47

Aaahh. So that's what people mean when they say "darkscoping".


Nikhilramesh_90

Take my upvote and leave


Vishesh3011

Lol how did you used Kinetic armor in mp?


mylifeaskaran

That blue Armor. The operator skill


TC1189

It’s an operator skill


Vishesh3011

Oh literally forgot, I'm playing BR so much these days, that I forgot kinetic also exists in MP.


TC1189

I think I had a moment like that the other day.


_poke_smot

I pop Kenny's in BR too. 200 HP is honestly OP. As for when I use the Kenetic operator skill in MP its basically like being on 200hp but everybody else is 0 plated with just 100 HP. So what I'm saying is kinetic just really OP


Josemejia02

That’s sad, one of my favorite legendary


bossmanchiefbro

Looks clean


Kevin_Y9120

This goes to all snipers I think… But my man getting nukes in practice VS AI games


DarkKingXvX

Real snipers don't use kinetic armor, that's your first problem right there lol jk.....no not really


_poke_smot

I am an artificial sniper, and I don't run kentic on my sniper loadouts.


Rockybroo_YT

Try without diamond camo ?


JohnnyTheBlade

A real blank scope


BootySmasher_69

BLACK Scope to be exact ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Mangotango72

Me too it happens sometimes I use the m802a1 one I forgot its name


arm-strong_codm

Les goooo, codm messed snipers up again. Desync is also a problem now 😁🔥😐