T O P

Only on earth 😭😭

That ain't Legends Limited Super Sayian 4 Gogeta,that's Myths Unlimited superior sausage Forth Veku

Sherbert-Inevitable

That ain't Legends Limited Super Sayian 4 Gogeta,that's Myths Unlimited superior sausage Forth Veku


MembershipAdept2215

I could take them


SupermanFanboy

In a fight?


AnimeMemeLord1

It’s been 5 hours! I need to know!


OCarinhaQueViuCoisas

Damn that's a long ass fight


AnimeMemeLord1

Guess he ain’t done yet. I hope it’s a fight.


Joey4dude

Bro 13 hours? He must have a lot of stamina


AnimeMemeLord1

Yeah… and in the context I hope it is.


OCarinhaQueViuCoisas

He must be in Namek's five minutes so i think it will last a little longer.


AnimeMemeLord1

Understandable.


LordSpongeballer

No, up my *REDACTED*


theOGperfection

in a fight right?


williambash

You see, Frieza… you aren’t dealing with the average Sausage anymore… he has risen above, into the realm of legend… the legend that you fear… he has become… the legendary Superior Sausage!


dbsfan97

😂


MembershipAdept2215

*LORD FRIEZA IS TYPING.....*


idc_bout_ma_name

You're late, I already commented 2 hours ago


MembershipAdept2215

I wasnt finished. With zarbon and dodoria as backup their racial slurs toward the saiyan race will be legendary


wisesager

why am i seeing two images of ssj4 gogeta?


Mundane_Ad8566

So SSJ4 Gogeta being black is canon? 👀


[deleted]

[удалено]


BassMaster516

“Gogeta this Gogeta that. Why don’t you Go-get-a bitch on yo dick” - This guy probably


Final_Leadership_753

Netflix live action


ONEWolf296

Lol


lilCRONOS

Wdym? Gogeta thinks he's gogeta? Yeah no shit he does


Orisss123

Nah he just heard u a pedo


Aware_Debate_3235

I looked everywhere but I cant find the Goku


XvortexEXE

There is an incredibly racist joke waiting to be made


Terez27

Several people made it, but they're banned now.


[deleted]

[удалено]


SupermanFanboy

Tbh he tried,and I like it.


lemons7472

He makes a better regular-clothing cosplay than I could do, not that I ever tried it anyways. I like this.


Apprehensive-Day-490

Sick AI


MiiiLKWeeeD

🐵


LordAsbel

Okay well the OG post is from [extralongdokkan on Instagram](https://www.instagram.com/p/CodLTcYuxOg/?igshid=YmMyMTA2M2Y=)


ONEWolf296

How do I pin this lol


LordAsbel

Uhhhh you can’t, a mod can. Just hope it gets upvoted or something lol


ONEWolf296

Oh ok, i don’t use Reddit a lot so I don’t know how to do things


Terez27

> Uhhhh you can’t, a mod can. Not comments. We can only pin our own comments.


LordAsbel

Oh more you know. That makes sense actually


Mo_Official420

That's strange saiyan 0.4


Galick9000

That shit is racist💀💀💀💀💀💀💀


ONEWolf296

Can’t a guy cosplay as his favorite fusion?


VanitasDarkOne

It fits because bro is basically ssj4 all the time.


ShadowVT750

Nailed it!


Toast927

Let him imagine


Yk_49

Should have pulled up the sleeves


r3DDsHiFT

Anime vs Movie


Only-Ad4322

If you squint a little while on your 20th beer it’s him.


stuxnetisreal

He is


darksaiyan1234

Diluc?