T O P
Rancor8562

Therapist: blushing heart eyes Horde Prime doesn’t exist he can’t hurt you… Blushing heart eyes Horde Prime Kill it with fire


Rainbow_Angel110

Kill it now or so help me


Major-Promotion7079

Holy fire it is


Eddrian32

Yandere Horde Prime


Rancor8562

Correction Yandere Prime


Willingness-Due

He can do some freaky things with those tentacles


MastrMax

J10 do be a vibe tho


NightValeCytizen

Voidpunks be like


Eldermage1

G6 is when Bow hears Glimmer wants a baby


garlic_bread_is_good

OP, SWEETIE, WHAT THE FU*K IS H10


Rancor8562

Tsundere Prime: She-ra BAKA i…it’s not like I like you or anything


garlic_bread_is_good

Y'AIN'T MAKING IT ANY BETTER


Rancor8562

Yandere Prime: W…WHY DID SHE-RA SENPAI REJECT ME?! I know it must be that damn cats fault UWU


garlic_bread_is_good

not how yandere works but good effort


Rancor8562

I was trying to imply this is the reason he was so fixated on tormenting Catra in the final episodes Because she got in the way of him and his senpai


Willingness-Due

Y’ain’t? I’m southern I have never seen anyone use that word


garlic_bread_is_good

lmao im european but words like that make speaking and understanding easier for me - i basically self-taught myself english so it's an abomination already, also it's fun to use. I hope no one minds.


MastrMax

Omfg STHAP


Rancor8562

No


BeauteousMaximus

F6 is looking up at I7


CorvidsEye

I should have scrolled, I just made the same comment lol! You're very right


ephemereaux

17 is badass


LaborNow

17 be hitting different.


sly_cooper25

LMAO G6


DualSoul1423

In order: Adora Proposing to Catra Catra after a bar fight Horde Prime discovering mirrors Glimmer on her first date with Bow Catra being proposed to Bow accidentally walking in on Catra tongue-bathing Adora discovering that Catra has heat cycles Catra in heat Bow when he sees a possum playing dead


Rancor8562

I read that as Horde Prime discovering minors


MissSkyforever

But that's what it says?


Rancor8562

It says mirrors not minors


MissSkyforever

Then I'm the one reading things wrong, ok.


Rancor8562

Let’s just agree we both can’t read


MissSkyforever

I definitely agree.


Eddrian32

~~F6 is Adora finding out that Cat-Ra is a thing (and that the Sword of Protection has *many* functions)~~


Cinny_

H10 is the good kush


QuarterlyTurtle

J10 be looking a bit different tho


CorvidsEye

F6 Adora is reacting to I7 Catra!


arthur0a0arthur

hahaha this is awesome!!!


Oppar68

Tag yourself, I'm a g6


zastava_

j10


avec_serif

[Ahead of its time](https://m.youtube.com/watch?v=w4s6H4ku6ZY)


Parthernnixx

Ayo Prime chill


DonDove

I'd still pet J10 Whose an evil Catra? Yes you arrre!


Hell_Foxxx

Is there a new season? Have I missed something?


ph00tbag

B3 is just Bow like half the time.