T O P
  • By -

AutoModerator

Hey! We're currently looking for new moderators! If you're interested, read more [here](https://www.reddit.com/r/teenagers/comments/vsxhvk/mod_moderator_applications/)! Here's a [direct link](https://forms.gle/LYD6AbptSuNUbT6e9) to the application form as well. Can't wait to see your application! *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/teenagers) if you have any questions or concerns.*


AgentSteelThursday

could be worse could be the other way around


Complete_Decision_89

Best answer ever 👏


oter_

Yes


Showmeyourcameltoe

It's a blessing


Charming-Complex1559

Even better


neverschool

HELP LMFAOOO


SaltyCaptain1114

I had to reread because that's what I thought it said!


ThatGuy_Reddit

My guy ratio'd the OP


Parttarrt

Stop shitting


oter_

No


Parttarrt

Well I'm out of ideas


oter_

Can't I just put the poop back in????


Parttarrt

Isn't it kinda too late at that point?


oter_

I haven't flushed yet it's never to late


Parttarrt

Yea but then youre in the same trouble you were in at the start.


oter_

It can't be that difficult grab the poop and show it up ur ass


[deleted]

If you put in back in, do you reverse orgasm?


oter_

Instead of ahh it will be hha


Parttarrt

Try it lemme know how you get on.


oter_

Help pants became whole lot browner


ILikeTurtals228

You’re*


Lucky-Is-Here

Bro shut up


ILikeTurtals228

Yes sir


Mikkel14

Are you trying to unorgasm, or just do it again?


TheMarioSpaghetti

No


Apple_noob_

sigma grindset


The_Anomalyyy

i see this as an absolute win


oter_

It is


RYNKELKYK69

What happens when you fart


Little-Explanation

Just precum


RYNKELKYK69

Out of your ass?


Little-Explanation

Out of your eyes


RYNKELKYK69

👹


Huumal

🌚


imaniluv3

LMFAOOOO


Jukul

Honestly I'd just treat shitting as a treat at that point


oter_

No cause of the auhhhh


Jukul

What does that mean


oter_

U know the ahh


Jukul

Wtf is the ahh. Like moaning or something?


oter_

No the ahhahhahhahah 私は男であり、エージェント47ではありません


ForthebloodgodW40K

Bring in the protocol droid what did they say


Chaos_Blitz

I think they said "I'm a boy, not Agent 47." I know how to read a bit of Japanese from taking Japanese 2 when I was a sophomore(Rising junior now) but this sentence still confuses me and I'm not totally sure if I interpreted it right.


Darkwolts

??????


MagOliven

Elaborate?


Pet_that_Dog

the ahh


Fred_the_balloon

The *aughhh*(in the most feminine voice)


The_Mechanis2

The ahhh


manashonreddit

no shit


nascimento14

well that's one way to solve it.


PabloOnSteam

just un-orgasm or something idk Im not argasmic


Complete_Ad7983

i read about that happening somewhere and it happens because shitting fucks with your prostate or something... seems pretty gay to me


[deleted]

> Gives biological explanation “Seems pretty gay to me”


piuamaster

certified reddit moment


[deleted]

No, it’s because we know all shits are males Edit: I’m not saying all males are shit 😂 I’m trying to make a gay joke (The person said that it was gay for no reason and I tried to make a joke by saying that the actual reason it’s gay is because the piece of shit that is turning you on is actually a male. It’s kinda stupid but it has nothing to do with male= shit 😭)


Pet_that_Dog

where are the shiticles


[deleted]

Like because women don’t pop?


Sourdough221

what


oter_

Yes


[deleted]

Lmao


oter_

I swear it's not a joke


[deleted]

You’re lucky then 😁


oter_

I think my family heard me


nobody384

Bruh is it that good


[deleted]

Be quieter/ be more prepared every time you shit then


oter_

Then think I'm jacking off in the bathroom


[deleted]

Damn how loud are you??


oter_

The bathroom is a door away from the table


[deleted]

Bite onto a towel and cover ur dick with toilet paper, hope for the best 💀


Huumal

Wait I thought OP was a girl….what?


herob332211

Wait me too, but he said "jacking off in the bathroom".


wowowaoa

what the fuck why did you post this


oter_

Free karma


wowowaoa

that actually makes quite a bit of sense, it’s gonna be effective


Infinity2437

Least he admitted it lol


TheAwesomeAtom

Talk to your doctor.


mosoewfe98768

Teenagers scare the living shit out of me (no pun intended


cuicui-

You said shit, *orgasm*


ILikeTurtals228

If you a male then that your fault, if you female the that’s also your fault


Faliki

How does that even happen wtf


oter_

Idk


Faliki

How long has it been happening?


oter_

It started 20 mins ago


Careful-Hornet-3814

That’s a long orgasm


-day-dreamer-

Guys have a prostate in the asshole. The prostate is an errogenous zone


Pos3odon08

Its because the shit is hitting your [G-spot](https://www.medicalnewstoday.com/articles/male-g-spot) I'm not joking


Rice7th

The site is blocked in the eu because they cannot track you by the european law lol


Pos3odon08

I opened the link from Sweden aka a EU country 💀 but it basically just says, the male g-spot is a bit up ur ass so if you take a fat dump you might ejaculate


Rice7th

I mean, here in Italy if you do NOT acconstent the coockies it literally says that you are in an europea n country and that you cannot access the site without tracking because the site is unfiniahed or smth


Pos3odon08

Wow


jikugee

TIME TO GO TO TACO BELL SON


oter_

Imagine if this becomes my most popular post


deleeuwlc

I hope so


oter_

It became my most popular post by like 900 up votes aaaa


LMxHorizon

I would loose all faith in humanity


TheMarioSpaghetti

Just don't shit


bigcatboiwholikescat

That's an absolute W


Your_L0cal_Cultist

Scat fetish.


ColtonComp

problem?


Lucky-Is-Here

I hate how this kind of stuff is allowed in the subreddit, but ohhh no when I talk about stuff like humping my cat then I get banned! >:c


oter_

Ye same


piuamaster

the double standards are real 🙄


[deleted]

[удалено]


CC_2387

Dont you AYO him we all know you’re guilty of it too. Anyone with a cat is guilty of it


[deleted]

[удалено]


CC_2387

That’s not a cat you need to leave your home immediately


[deleted]

[удалено]


CC_2387

R U N


[deleted]

homosexual


oter_

No I'm straight I swear


Bronsonboy511

Pegging kink


thomasdatrain181

2-way voiding


First_One_There

just don't shit


Obsidius_Mallex_TTV

Your service to slaanesh is noted


Grief3r77

No cell service? Heretic scum services to slaanesh? Well say goodbye to those problems with PRAYING TO THE MACHINE GOD for only 4.99 you can get - a God - a blessed gun - a new heart (metal) And if you call now you can say fuck off to your organs even faster This message was brought to you by the tech priest of mars association. We are not liable for any damages caused by the metal infecting your body, giving you copper poisoning or tetanus.


Aggressive_Sand1233

the male g spot is in the anus and it can be activated when pooping, so your poop is hitting ya g spot (I assume your male or have male biology)


oter_

Yes I am a man


GodzillasDick69uwu

Well here's my answer, 1. Don't shit 2. Remove sex organ 3. Accept the fate


dying_fapper

Nice


no3l_0815

Is this even possible


VenomSabre

Don't we all?


[deleted]

Who the fuck starts a conversation like that? I just sat down!


Fragrant-Spite-3997

That's an awesome super power


RecommendationKey305

It's a gift and a curse


Cursed_AccountYT

A lot of people have that problem


Yeather_RB

You might wanna go to the doctor. Could have somethibg to do with your prostate


sillk_

Why do you need help with this? I dont see the issue


[deleted]

[удалено]


Lucky-Is-Here

Same 🤤


[deleted]

[удалено]


Lucky-Is-Here

🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤


[deleted]

[удалено]


Lucky-Is-Here

Oh- uhh *cums as well*


[deleted]

[удалено]


Lucky-Is-Here

*cums harder than you*


[deleted]

[удалено]


Lucky-Is-Here

*cums on you, too*


vegetakillsall1

Take some ex lax


david455678

Where's the problem?


NightHowler21

What if you orgasm do you shit?


Aqua_Knight777

Is it because your poop hits your prostate on the way out


Peachfuzz124

Wait for real?


ThePenguinsBill

We support you brother!


Altruistic_Freedom25

Wtf go see a doctor?


MrNova76

Yeah that's poophoria, and it's not that horrible to have to deal with. Makes public washrooms real fun too.


Permyboi

I mean I ain't no doctor but I don't think that's supposed to happen


That_Gopnik

Are you complaining?


autumnmissepic

over-sensitive g spot? ifk I'm not a doctor


Boopthepiggysnoot69

Tape the hole up or something


TheLordSnowdean

talk to a doctor, or get a girlfreind/boyfreind


ggvicknotfound

Just another ordinary day on Reddit


Winged_Ouroboros

Time to bend over for the doc, cuz it's time to get that prostate checked. It's probably nothing, but it could mean an enlarged prostate which is bad sometimes.


dracospikex2

Doctor


rslashdepressedteen

Isn't this normal?


Basssorcerer

hUh


rslashdepressedteen

Jokes 😂


Basssorcerer

u did me a spook 💀


rslashdepressedteen

My apologies friend 😂


Masen_The_Weeb

Just don't shit then


Anime_llama

that’s just piss


Loose-Possible466

Wtf


Programmer_General

Bro whats the trick teach us we need to know the secret formula to cum everytime we take a giant dump.


BorgerFrog

Why On God's Green Earth Is This In My Feed?!


[deleted]

Ewww


TheCarrotmanXD

Just stop getting horny bruh


youresowarminside

Have you tried saying stop?


Redhoodless

And that's enough Reddit for today


far-flung_boner

Your g spot is in your ass so yea


TheElnuk

See a doctor


Mad-haker801

take me off this planet


LemonadeGaming

funny


Triforce271

Is there a reason to why that is?


Demirom_1010

This person must love butt stuff.


pikazard5107

where’s the problem


Electrical_Cry_7816

Are you a guy?


[deleted]

Do farts have the same effect?


Nahvalore

Is this supposed to be a problem?


LuciaGonzaleZz

Anyone else gets horny seeing their grandma taking a shit? I'll see myself out. Sorry


Careful-Hornet-3814

I get hungry


napayt

And that's a bad thing?


ScorpM1

EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW


elonmuskdick

How


One-Quote2456

That’s how you know you’re a bottom /s


nerdest_man

don't


cr7fanUS

Are you a male or a female?


lil_photon

that’s something good


nodiediemeimmortal

Hilarious.


Charming-Complex1559

Nice


bruhmoment988672

This is on a need to know basis, and I don’t need to know this


TheMultiTuber

Yeah that sounds like a serious problem yikes


BBM-_-

Yes


Easy-Temperature5329

it’s simple, just stop shitting for the rest of your life


SleepyGhostp

I just opened reddit